anoukpendavingh.reismee.nl

Na een lange tijd weer een verhaal!

Lieve vrienden en famillie,

het is al een lange tijd geleden dat ik wat op mijn reisblog heb gezet! sorry

op donderdag 5 April ben ik savond's om 6 uur met de bus naar Dublin gegaan om mijn lieve vriendinnen daar te ontmoeten. Na een lange reis van 2,5 uur dan eindelijk aangekomen in Dublin waar ik Mascha en Nicole om zich heen zag kijken waar ik nou bleef. maar daar was ik dan en wat was ik blij om hun te zien! We zijn naar ons hotel gelopen en hebben daar de spullen gedropt. Zijn naar de Temple Bar gelopen en hebben daar bij het Hard Rock cafe lekker gegeten en coctails gedronken. In de supermarkt een lekker drankje gekocht en op de hotelkamer lekker bijgekletst. Tegen 3 uur gaan slapen en de volgende ochtend om half 9 opgestaan, ontbeten in het hotel en lekker wezen shoppen in Dublin. Om 18:00 uur de bus terug genomen naar Tullow. De dames het hotel laten zien en met allemaal lekkere hapjes op de kamer gegeten. Ook was mascha helemaal blij want we hadden een bad in de kamer!! Mascha was pas 1x in bad geweest en zou dus lekker in bad gaan. Wijntje der bij, tijdschift... maar dat ging niet helemaal goed, het bad zat iets te vol en liep over, eerst over de kleren van mascha en toen dacht ze me kleren moeten hier weg,... dus boog ze nog iets naar voren en daar ging de volgende laag!!! de badkamer was dus zelf ook een bad geworden. Uiteindelijk heeft mascha er 10 minuten ingelegen en toen vond ze het al niet meer leuk, heel groot succes dus! DIe avond nog lekker op de kamer geweest want de volgende dag gingen we om kwart over 8 weer met de bus naar Carlow toe. ook hadden we roomservice besteld omdat nicole dat nog nooit had meegemaakt, dus ik was snel in de badkamer gaan staan anders zouden ze me zien en weten dat ik daar in de kamer had geslapen die nacht, Snel uitchecken en we moesten echt rennen want anders hadden we de bus gemist en konden we er niet meer komen.

Aangekomen in Carlow eerst even rustig thee gedronken en toen lekker wezen shoppen. Tegen 5 uur in een overdekte koepel gezeten ( op een soort terras ) en daar lekker hapje gegeten en gedronken. Tegen 11 uur naar Foundry ( discotheek ) gegaan tot 2 uur want mascha en nicole moesten de bus van 02.40 terug hebben naar Airport. Ik met een taxi terug gegaan en snel gaan slapen want ik moest de volgende ochtend 8 uur al weer werken, maar dat was het zeker waard!

De laatste tijd heb ik het hier wat minder naar me zin. Het weer is slecht dus we gaan er ook niet zo snel op uit. Het werk begint me te vervelen omdat er helemaal geen uitdaging meer in zit en ik ben me aan het vervelen. Paar discussies/ruzies met een collega gehad dus dat maakt de sfeer er ook niet echt beter op.

Gelukkig komen papa en mama maandag hier heen waar ik echt heel veel zin in heb!

Ik hou jullie zo snel mogelijk weer op de hoogte.

Reacties

Reacties

Chiel, Helen & Enrico

Hou vol Anoukie, voor je het weet schijnt het zonnetje en is het voorbij. Papa & mama hebben nog een kleine verrassing bij zich van ons... Geniet daar maar lekker van!!! Enrico is net terug uit Belfast en heeft het erg leuk gehad.
Tot gauw. Liefs en dikke zoenen, Helen, Chiel & Enrico

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!