anoukpendavingh.reismee.nl

barbecue

Vorige week was een drukke week. Ik moest 5 dagen werken waarvan 2 dagen van 08.00-12.00/13.00-15.00/18/.00/23.00 omdat er business lunches waren. maar gelukkig had ik daarna weer lekker 2 dagen vrij. Maandag middag om 15.00 uur ben ik naar het huis van mijn collega's gegaan omdat we gingen barbecueen. Het was niet echt mooi weer maar ze vonden het tijd voor een feestje en om het barbecueen seizoen te openen. Erg gezellig was het, lekkere salades,brood, worstjes, steaks erg lekker gegeten. Samen met mijn collega's een emmer vol met coctails gemaakt omdat ze hadden verwacht dat er 12 man zouden komen. uiteindelijk zaten we er met 5 man dus hadden we genoeg eten en drank voor ons! Na lekker te hebben gebarbecueed kwamen de andere collega's die klaar waren met werken. Wat een gekke bende in zoo'n huis maar erg gezellig, uiteindelijk belande we om 02.00 in bed en konden we heerlijk slapen. Adrian , die had maandag avond beloofd om voor ons spaans te gaan koken, de volgende ochtend herrinerde die zich er niks meer van maar s'avonds een kerel s'ochtends een kerel. Dus zijn we tegen 14.00 uur weer naar me collega's gegaan en heeft adrian voor ons gekookt. Paella (zonder vis) met kip, boontjes,ham) lekker gegeten. Na het avond eten zijn we nog even voor een afzakkertje naar de kroeg gegaan en daarna heerlijk gegeten.

Vanochtend even me kamer opgeruimd,was gedraaid en afgewassen. Vanavond ga ik weer aan het werk en morgen heb ik een dagje voor me opdrachten. Zondag gaan we naar Dublin . Zaterdag is het hier St.Patrick's day maar dan moeten we werken. Zondag is het moederdag en zijn er overal optredens in dublin.

Reacties

Reacties

Helen, Chiel & Enrico

Klinkt als een normaal weekendje in Zutphen. Hard werken, veel drank, weinig slaap, maar wel veel lol!
Zo te horen heb je het naar je zin. Enrico had graag met je willen ruilen, maar ja hij heeft eerst volgende week nog 5 toetsen, dus dat wordt hem niet ;-)
Veel plezier weer en tot gauw!
Liefs Helen, Chiel & Enrico
ps moeten we nog een pakketje liquor 43 naar je opsturen?

marian

Hoi Anouk, Het is wel heel, heel erg vervelend daar! Maar je werkt er ook hard voor en dan is een beetje ontspanning ook nodig. Hier alles ok, vandaag 20 graden!!! Geniet er nog van en leuk om je verslagen te lezen! X, Marian

anouk

hmm ja dat is jammer maar hij zit binnenkort ook in Ierland toch? dat is lief maar hoeft niet hier, ik heb hier genoeg andere lekkere drankjes! En heb dinsdag een pakketje van mama en papa ontvangen met films,tijdschriften,drop,hagelslag en stroopwafels dus ik kan weer even vooruit!

Liefs! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!