anoukpendavingh.reismee.nl

Weekend

Het weekend zit er weer bijna op.

Donderdag, vrijdag , zaterdag en zondag gaan we weer aan het werk.

De afgelopen dagen niet veel gedaan, ik ben 3 dagen vrij geweest en lyanne moest 3 drie dagen werken. We zijn savonds wel samen vrij geweest en hebben films gekeken, samen gegeten in de kantine, het begint er op te lijken dat ze wat beter gaan koken. Vrijdag hadden we een soort beenham met bloemkool en aardappels. Gister hadden we gemarineerde kip ( dat is ook echt heel goed gemarineerd , we hadden allebei bijna een pak drinken op ) met peultjes en aardappels.

Maandag hebben Lyanne en ik lekker gezwommen ( in de jacuzzi ) haha en ook baantjes gezwommen.

Gister ben ik hier wezen sporten, lekker een uur gefitnest.

Vanmorgen is meneer Julsing langs geweest en heeft met ons geluncht. Opdrachten doorgenomen met onze leermeester en om 13.30 weer vertrokken want hij moest naar Engeland.

Morgen middag gaan we tussendoor nog even naar Co. Carlow om het PPS number eindelijk aan te vragen zodat we hopelijk volgende week ook een bankrekening kunnen openen.

bertus en mieke

de groeten van ons en een hele fijne tijd in ierland. we hopen dat als het mooi weer is, dat je er lekker op uit kan gaan.
liefs,
bertus en mieke