anoukpendavingh.reismee.nl

Eerste werkdag

Maandag 6 februari:

Lekker uitgeslapen en ontbeten met Lyanne. Tegen 12 uur naar het 'dorp' tullow geweest om ons Social Security Number aan te vragen. Na een half uur lopen kwamen we erachter dat het loket pas weer om 2 uur open ging. Dus zijn we even naar Tesco en de Lidl geweest en hebben we boodschappen gedaan. Om 2 uur naar het loket gegaan, blijkt dat we naar Co. Carlow moeten om het aan te vragen. Verder rustig dagje gehad en vroeg gaan slapen.

Dinsdag 7 februari:

De wekker ging om 06.00 uur, ontbeten en aan het werk gegaan. Ik kreeg een handboek mee van ongeveer 300 blz. die ik even door moest lezen... gelukkig kreeg ik er wel tot 11.00 uur de tijd voor. Om 11.00 uur bedrijfskleding gekregen en begonnen in het restaurant. Leren opdekken van tafels en het ontbijtbuffet. Om 13.00 naar de Aaron Lounge gegaan en daar achter de bar gestaan. Om 15.00 uur mocht ik gaan. Kamer schoongemaakt en gechillt.

morgen en donderdag ben ik vrij, donderdag gaan we naar Dublin toe.

Chiel, Helen & Enrico

Het zal nog wel even wennen zijn in het begin. Maar het komt vanzelf, dat is je wel toevertrouwd. Donderdag alvast veel plezier in Dublin!!!
Liefs uit Almere

oma enwim

hallo lieverd van harte gefeliciteerd met je verjaardagwat leuk je mailtjes
groetjes hoor........

Chiel, Helen & Enrico

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! We hopen dat je toch nog een soort feestje hebt in het hotel. Geniet lekker van je vrije dag en wij zingen hier alvast voor je:
Lang zal ze leven, lang zal ze leven... hoera!!!
Dikke kussen en een knuffel van Helen, Chiel & Enrico

bert en jose

Goeiemorgen Anouk

Hartelijk gefeliciteerd met je 20e verjaardag
maak er een leuke dag van(met een lekker Guinness biertje!!)

Groetjes

Jan en Henny

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Ben & Gina

Hoi Anouk,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke dag gehad in Dublin?

Groetjes uit Apeldoorn