anoukpendavingh.reismee.nl

Vertrek & Aankomst

Aankomst in Hotel

4 Februari 2012:

Om 11.00 uur vertrokken vanaf huis richting schiphol met Hannah, Nicole , Mama en Papa. Rond 12 uur aangekomen op schiphol. Ingecheckt en koffie gedronken en om half 2 richting de duane. Vliegreis ging goed, we zaten in een vliegtuig met ongeveer 35 personen.
Rond 16.00 aangekomen in Dublin.
En toen begon het zoeken.. met 2 koffers, handtas en een laptoptas.. Gelukkig stond er een erg aardige Ier die ons kwam vragen waar de heen moesten. De bus gepakt richting Hauston Station. Broodje gegeten en verder met de trein richting Carlow. In Carlow aangekomen, en ja hoor moesten we een ontzettend stijle trap op met onze koffers, wat een gesleep. Maar we hebben het gered, buiten richting het Station gelopen waar echt niks te beleven was..... Kwam er weer een aardige vrouw langs die ons een lift heeft gegeven naar het Hotel.

Aankomst in het hotel:

Drankje gedronken in de Lobby, en onze kamersleutels gekregen. ( zie foto's )
Nog een drankje gedronken en lekker gaan slapen.

5 Februari:

Rondleiding door het hotel gehad, geluncht in de 'staff kantine' met gebakken aardappelen, spek, worst en ei.. gelukkig lag er ook kaas en komkommer dus hebben we een broodje geroosterd.
Zometeen even boodschappen doen in het dorp en relaxen. Morgen nog een dagje vrij en dinsdag, vrijdag , zaterdag en zondag werken.

marian

Hoi Anouk, Leuk om zo snel al iets van je te horen! Je hebt toch wel een leuke kamer, vind je zelf niet? Hoe vind je het hotel zelf? Valt het mee of tegen, ziet het er anders uit als op de website? En denk eraan: niet met vreemde mannen gaan liften!! Veel liefs en succes deze week! X van ons

Bert & José

Hi Anouk,

Hoe is de eerste indruk? Ga er lekker van genieten,

Groetjes, Bert & José

Hee marian,
Ja hoor de kamer is prima, lekker plekje voor ons alleen dus dat is wel heel fijn. Het hotel zelf is echt super mooi, vooral de lobby, receptie en het restaurant.
Nee hoor dat zouden wij niet doen!

Dankjewel, ik hou jullie op de hoogte. xxx

Hee Bert en Jose,

Eerste indruk is echt super goed. Het hotel is echt super mooi en de mensen zijn echt heel gastvrij, daar kunnen we in Nederland echt nog iets van leren!

Jan en Henny van den Bosch

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen en dat de eerste indruk positief is. We blijven je volgen en wensen je heel veel succes.
Jan en henny.

Opa en Mieke

Leuk om je zo te volgen, weten we tenminste wat je uitspookt, anders horen wij dat niet..We wensen je een goede verjaardag.
Opa en Mieke