anoukpendavingh.reismee.nl

Dublin

Zondag 18 maart was het moederdag. En dat hebben we geweten ook in het restaurant.

Wat een drukte!,ontbijt 220 man, lunch 240 man en avond 120 man. Ik had gewerkt van 8 tot half 6 en daarna mocht ik weg omdat we naar Dublin gingen. Om 19.00 uur de bus gepakt richting Dublin. 20.30 uur aangekomen in Dublin. Naar het hostel gelopen en onze koffer gedropt. Kleine kamer maar zag er schoon uit. Daar Ashwine en Luuk opgepakt en met ze vieren gezellig naar verschillende kroegen geweest. Lekker coctails gedronken en naar de beroemde Temple Bar geweest. Normaal mag je hier pas overal in als je 21 jaar bent maar daar hadden we geen problemen mee. Tot 02.00 uur in de kroeg gezeten , lekkere burger gegeten bij de Burger King en richtig ons hostel gelopen.

Vorige morgen om 10.00 uur met Ashwine afgesproken en ontbeten bij een soort supermarktje.

Lekker wezen rond lopen en shoppen. Daarna naar st.Stephen's park geweest. een mooi groot park met heel veel bloemen. Daar heerlijk op een bankje gezeten want het was mooi weer.

Om 14.00 uur heeft luuk ons opgezocht en hebben we wat gedronken met ze alle. Tegen 16.00 uur uiteten geweest bij een italiaan en heerlijk pizza gegeten en om 18..00 uur weer de bus terug gepakt naar ons hotel toe.

gezellige dagen gehad met de klasgenootjes, is voor herhaling vatbaar

opaenomadrost.

hallo lieverd wat heb jij al veel beleefd en gezien anouk
ze hebben daar ook moederdag een beetje eerder als in holland.ik las in de libelle ook over s,t august day in ierland.nu we hebben hier ook mooi weer een paar dagen,heb je nog wel zin om naar holland te komen??
nu kusjes van ons hoor.

Chiel, Helen & Enrico

Goed om te horen dat je ondanks het harde werken ook nog een beetje lol hebt. Die dagen in Dublin met een zonnetje had je dubbel en dwars verdient. Leuk ook dat je er met klasgenoten hebt kunnen afspreken, lekker kletsen over je eigen ervaringen, 'leuke' jongens die je in de kroeg ziet... (of niet), heimwee-verhalen etc. Geniet er maar lekker van!

Anouk

Ja hoor ik heb wel zin om weer naar nederland toe te komen. Lekker een paar dagen in me eigen bed slapen, eigen douche en eten kunnen koken want dat kunnen ze hier helaas nog steeds niet! Met het mooie weer lekker op het terras zitten, ze hebben hier wel restaurants maar ze kennen hier niet echt terrasjes zoals wij dat in nederland kennen. leuke jongens zijn we hier helaas nog niet tegen gekomen maar wie weet komen we die nog wel tegen...

We gaan er zeker van genieten, jullie ook van het heerlijke weer daar! Dikke kus

Louis

He Anouk hier zomaar even een berichtje uit Bemmel, hoor graag je verhalen op de bruiloft van mijn zusje,
veel plezier op dat eiland daar

Henny van den Bossch

Hi Anouk, fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt. Een verzetje heb je af en toe ook nodig, zo'n uitstapje naar Dublin is natuurlijk perfect.
Tot gauw Jan en Henny